مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 اسفند 1396 ساعت 12:202018-02-27اقتصادي

کارت اعتباری خرید کالا "جاودانه" می شود!


علی رغم اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت و بانک مرکزی به تکلیف خود در مورد اجرای طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال جاری عمل نکردند، معاون امور صنایع وزارت صنعت ادعای اجرای همیشگی این طرح از سال آینده را مطرح کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی رغم تکلیفی که توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی به وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی به منظور اجرای طرح جدید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال 1396 ابلاغ شد، اما اجرای این طرح درسال جاری به مرحله اجرا در نیامد تا در نهایت محسن صالحی نیا - معاون وزیر صنعت معدن و تجارت - از اجرای همیشگی این طرح از سال آینده خبر دهد.

سال 96 و "کمای" طرح کارت اعتباری خرید کالای ایرانی قرار بر این بود که طرح جدید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی در سال جاری با رفع نقایص طرح قبلی که در سال گذشته به مرحله اجرا درآمد، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی اجرایی شود.

دستوری که توسط ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی طبق ابلاغیه ای به این دو دستگاه ابلاغ شد اما در نهایت عملیاتی نشد.

بر اساس مصوبه ستاد برنامه ریزی اقتصاد مقاومتی باید طرح جدید کارت اعتباری خرید کالای ایرانی توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز بانک مرکزی در سال جاری مدنظر قرار می گرفت، چرا که به عنوان وظیفه این دو دستگاه تعریف شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارت اعتباری خرید کالا "جاودانه" می شود!

کارت اعتباری خرید کالا "جاودانه" می شود!